loading...

علی‌حیدری

پیش بینی بازار فارکس در هفته پیش رو؛ احتمال کسب درآمد ۸۰ پیپ در روز علی حیدری، کارشناس بازار جهانی در یادداشتی این هفته بازار جهانی فارکس را با احتمالات پیش بینی کرده است. علی حیدری کارشناس اقتص

علی‌حیدری بازدید : 92 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پیش بینی بازار فارکس در هفته پیش رو؛ احتمال کسب درآمد ۸۰ پیپ در روز

علی حیدری، کارشناس بازار جهانی در یادداشتی این هفته بازار جهانی فارکس را با احتمالات پیش بینی کرده است.

علی حیدری کارشناس اقتصادی؛ بازار: این هفته، هفته ای پرنوسان برای بازار فارکس بوده و می توانیم حاشیه سود بسیار خوبی را در این بازار داشته باشیم. دلار حاشیه های زیادی خواهد داشت.

یورو به دلار آمریکا: برای این جفت ارز صعود را خواهیم داشت اما در میانه این هفته احتمالا اصلاح قیمتی را نیز خواهیم داشت. 

دلار آمریکا به فرانک سوئیس: در این هفته احتمالا صعودی خواهد بود و نوسانات خوبی خواهد داشت حتی می توان میانگین ۸۰ پیپ کسب درآمد در این جفت ارز داشت. حاشیه سود بسیار خوبی خواهد داشت، درباره فرانک سوئیس خبر خاصی را در این هفته نخواهیم داشت پس قطعا این ارز خود را با دلار آمریکا هماهنگ خواهد کرد.

نفت: خبر خاصی را در این هفته در بازار نفت جهانی نخواهیم داشت و به همین علت قطعا دلار آمریکا به دلار کانادا می تواند خود را همسو با خبرهای دلار آمریکا کند. با وجود اینکه روند دلار آمریکا به دلار کانادا در میان مدت نزولی است در نتیجه این هفته می توان از اصلاح های صعودی آن در دو طرف بازار( سل یا بای)  کسب سود مناسبی داشت.

دلار آمریکا به ین ژاپن: در این هفته عدد ۱۱۰.۸۴ را برای این جفت ارز غیرممکن نمی دانم. به امید کسب سود در این هفته برای فعالان بازار فارکس.

*پیش بینی بازار فارکس بر پایه عوامل بنیادی و تحولات بین الملل و تحلیل تکنیکال بوده و اهداف با تغییرات بین المللی می توانند دستخوش تغییرات شوند.

این یادداشت ۱۴ اردیبشهت در تحلیل بازار منتشر شد

لطفن برای مشاوره و راهنمایی روی همین لینک کلیک نمایید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
علی‌حیدری کیست؟ بیش از ۱۶۸۰ برنامه رادیو، تلویزیون، مقالات، تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های من به انگلیسی و فارسی از سال ۱۳۹۴ تاکنون در رسانه‌های معتبر زیر منتشر شده‌است: ایبِنا، باشگاه‌خبرنگاران‌جوان، رادیواقتصاد، رادیو جوان، ماهنامه‌دنیای‌سرمایه‌گذاری، بورس‌نیوز، خبرگزاری‌ایرنا، روزنامه‌قدس، روزنامه‌خراسان، روزنامه‌جهان‌اقتصاد، روزنامه‌شرق، روزنامه‌ایران، روزنامه‌جام‌جم، روزنامه‌شهروند، روزنامه‌میزان، روزنامه‌اصفهان‌زیبا، روزنامه‌دنیای‌اقتصاد، روزنامه‌رسالت، خبربورس، اقتصادانرژی، خبرگزاری‌دانشجو، صدای‌بورس، روزنامه‌فرصت‌امروز، تحلیل‌بازار، روزنامه‌اقتصادبرتر، اقتصاد۲۴، اقتصادآنلاین، روزنامه‌فرهیختگان، تسنیم، صنعت‌ومعدن، بازرگانان‌ایران، روزنامه‌ابتکار، روزنامه‌جهان‌صنعت، گسترش‌نیوز، مرکز‌بین‌الملل‌مطالعات‌صلح، موسسه‌آینده‌پژوهی‌جهان‌اسلام، چابک‌آنلاین، روزنامه‌اینترنتی‌فراز، خبرگزاری‌برنا، رکنا، اقتصادنگار، اکوایران، روزنامه‌صمت. ایسکانیوز، خبرآنلاین، اخبارصنعت، اکونومیست‌فارسی، تهران‌نیوز، راداراقتصاد، تابناک، نبض‌بورس، اخبارفولاد، راهبردمعاصر، پول‌نیوز، روزنامه‌شروع، تجارت‌نیوز، نبض‌بازار، اکسپورتنا، کارآفرین‌نیوز، وطن‌امروز، اخبارصنعت، جهان‌صنعت‌نیوز، ایرناپلاس، سپهرایرانیان و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1725
  • افراد آنلاین : 4
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 490
  • بازدید هفته : 3,198
  • بازدید ماه : 9,498
  • بازدید سال : 83,113
  • بازدید کلی : 816,798
  • کدهای اختصاصی
    مترجم